A certain shade of green

Åhnej jag är så bra!
när jag drömmer, då drömmer jag!
ringer det i en dröm, då svarar jag i min telefon,
i telefonen som verkligen finns fast igentligen inte ringer...
inatt drömde jag nått om att jag skulle fylla i en lapp,
och jag tog den första bästa pennan jag såg och skrev.
det var en grön tushpenna som låg på bordet.
Sedan imorse när jag vaknade ramlade ett grönt pennlock ur sängen.
Då kom alla bilder från drömmen igen.
och jag ba vafan?!
sen såg jag att jag hade massa gröna fläckar på händerna.
sen hittade jag två stora gröna fläckar på mitt lakan och på min kudde
tillsist hittade jag en penna utan lock...
GRÄIT att jag går, pratar och rör mig i sömnen :(

I skolan senare skulle vi bestämma sånadär skoltröjor...
men våra lärare hade inte fått nått info.. ingen visste nånting utom att alla andra klasser hade beställt.
så jag fick typ gå runt och fråga och massa >.<
tillslut fick jag papper av lisa.
och vi bestämde,
det tog en himla tid och det va typ kaos för jag och ali hade hand om allt.
Men tillslut fick vi bestämt rosa typ tjocktröjor med svart tryck.
Det blir nog naaajs!

Idag ska jag packapacka, och tvättatvätta massor inför lägret : DD
och så ska jag ut och springa, again.
och så måste jag nog plugga lite -.-
det är min kul dag det

Kommentarer
Postat av: mirella

tror inte jag vågar sova i samma rum som dig, förlåt :(

2008-04-10 @ 17:54:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0