cause you had a bad day

onsdag är först nationella i engelska.
det gick gräjt, jag kom på direkt vad jag skulle skriva och skrev klart det en kvart typ.
sedan helvetes musiken, tackar vet jag kören där man verkligen kan sjunga!
efter det åkte vi till valhalla för att göra simtest, vi som inte redan gjort det då.

Upp till pappa vid burgården en snabbis för att tigga pengar,
käka lite på mcdonalds,
hoppa av  vid gårda johan i ösregn och hagel.
sedan bli uppplockade av eric och becka och bli skjussade till helen för att finally baka scones!! <333

vi pratade äntligen ut,
och jag är glad för det.
älskling <3
jag vill inte veta hur det kunde blivit!

sedan gick jag hem för att plugga och för att senare märka att greys anatomy var inställt IGEN pågrund av hockey.
seeeeeeeeeeegt!!
så det blev top model istället.
säsong 7 var roligare (A)

sen berättade mamma och pappa att vi med största chans ska flytta till timmervik om typ.. två år?
hahha dom ger mig inget val.
"Vill du flytta, då flyttar vi... vill du inte flytta, då flyttar vi ändå"
men timmervik är mysigt!
det enda jobbiga skulle väl vara att pendla in till skolan då.
men blir det så, då löser det sig :)

måstemåstemåste få ordning på dethär.
and what if... yes, what if?
:)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0