den otroliga vandringen

stan igår kan väl liknas vid den otoliga vandringen typ.
jag, linn och alice åkte in direkt efter skolan vid 2 ungefär.
först av allt gick vi till hm för att leta efter en klänning jag sett,
där fanns den inte i min storlek.
så vi gick vidare till hm vid kompassen och letade genom hela affären men hittade den inte där heller.
sen gick vi till den på kungsgatan, där hade dom den inte heller i 36.
Så jag fick prova en annan storlek ist.
den satt skitdåligt, så allt letande i onödan!
sen gick vi bort till grönsakstorget till 7eleven där för att alice skulle ha en glass.
men den fanns inte kvar eller nått >.<

helt plötsligt hade vi hoppat på spårvagnen och skulle åka bort till järntorget för att käka,
jag vet inte varför just där men...
"resan" tog typ dubbelt så lång tid, människan som körde, körde som en gris! det va varmt och packat och vi va sura!
men vi fick käkat iaf och hoppat på spårvagnen tillbaka igen.
vi gick till rut mfl medans linn gnällde om hur trött hon var och sen provade jag och alice linnen i en halvtimma medans stackars linn satt på en stol utanför.
sen provade vi ännu mer kläder på hm.
då va alla så trötta och shit så det bara blev massa flum!
men det blev iaf ett hallonrött linne för min del.
när jag kom hem dog jag.


Kommentarer
Postat av: Joakim Forsberg

Vad sägs som en blogg där humor blandas med nöje, musik, sport, nyheter och en smutta allvar?

Tycker du det låter intressant så bör du såsom många andra kika in hos min blogg du med :)

Ha en trevlig helg!

2008-04-26 @ 15:22:35
URL: http://joakimforsberg.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0