deprimerande dagar

Blogg.se har legat nere eller nånting?
har inte kunnat logga in iaf...
en del har hänt sen jag skrev.. faktiskt.
hahah på bara några dagar

Jag skrev ett i lördags, ett trevligt litet inlägg.
fast det försvann ba poff!
sen såg vi inte det mer

men aah skolan är skitslapp just nu för vi har nästan ingenting att göra... fast, mjäh, idag fick vi massa -.-
efter skolan åkte jag och klippte mig, SKA JAG ELLER SKA JAG INTE KLIPPA LUGG?!?!?!?!? :O:O
jag vet inte, jag vill, men jag vill inte...
sen gick jag till ku, där hade vi avslappning hela kvällen.
najsssss!!
rätt så händelselös dag faktiskt om jag ska va ärlig,
inget att skriva i sin blogg direkt >.<

HA HA HA!  detta låter, för mig, som ett litet skämt om det nu blir som halvt planerat...
att jag ska sjunga nothing else matters med metallica på skolavslutningen! när killarna spelar då.
Eller så blir det kanske lillasysters version av umbrella som vår musiklärare ville.
hahahahah, jag, sjunga solo?!
jag är så sjukt scenrädd typ!

därför har jag då frågat milla om hon, eller nån annan kanske, vill sjunga med mig (A)
alltid bättre om man är två.

men det skulle vara en utmaning att klara av det själv, skulle känna mig feting stolt om jag gjorde det.
men vi får se (:

Kommentarer
Postat av: mirella

vi får se om jag vågar, helt enkelt (:
och om leana kan brinna för EN idé och inte byta idé efter 1 timma >__

2008-04-02 @ 17:09:45
URL: http://twentythree.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0