för att du

Men just my luck?! Jag har lust att skriva och blogg.se ligger nere?

: )

idag känner jag att jag lever.

Dom dagarna får man ta vara på.

För dom dagarna är bra!


Denna dagen var full av sol, ett kemiläxförhör som förvisso var enkelt, men gick bra och massa underbara människor!

Jag blev chockad när jag kom på mig själv att önska att det var skola imån!

Där ser man, under sker visst.

Den känslan har saknats allt för länge!


För idag har vi då suttit ute mesta delen av rasterna och det är helt u n d e r b a r t !!!

Så jag tror jag dör.

Plus en liten extra grej som bidragit till att skoldagen blev som den blev,

Noooot my thing. Men ändå, det är kul och gör mig glad. So what?


Jag och helen bakade och gjorde mat till oss två och mamma efter skolan också.

Dagens roligaste var nog ändå när johannes m kom till mig.

När vi såg det dök vi ner under bordet.

Han ringde på, han ringde på igen, och igen...

Sen kom jag på.. fan, dörren är ju olåst!

Helt plötsligt hör vi att han öppnar dörren, går in och frågar om nån är hemma.

Där sitter jag och helen under bordet och kan knappt hålla oss för skratt!

Sen gick det inte.

Jag tittade ut under bordet och sa typ "aah hej"?, Som om det vore världens normalaste sak xD

Efter vi kört ut honom och käkat,

Cyklade vi upp med helen på pakethållaren upp till torget för att köpa godis.

Sen lämnade vi cykeln hos helen och åkte med hem till eric där vi träffade Nadia, Malin, Oscar och nån erics kompis J

Vi kollade på finding neverland ( vad blir det? 8 gången?) och hade det allmänt mys!


Detta var igår, idag ska jag äta korv med linn! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0