i can't get over

åhfyfan säger jag bara!
hemskaste start på frukosten blev mitt test om jag är laktosintolerant eller inte.
jag har två påsar med okänt innehåll som jag ska blanda ut en varje vecka i vatten och dricka.
sen ska jag se typ symptomen...
den blandningen är som att dricka en deciliter socker utblandat med en tesked vatten typ :(
jag fick i mig den,
och ska ta en till på lördag -.-

vid 12 eller nått åkte jag med linn och jossan till backaplan för att spana in det nya gina tricot.
det va naaajsss och jag hittade massa nygga kläder!!!
och världens sötaste bikini!
ska ju till sthlm om två veckor, där blire att shoppa!!

Nu ska jag blondera millas hår, sen drar vi till emil och....gör något :DD
pushejjjj <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0