jag tycker inte du är snygg, inte alls

aaaehhh nej fyfan!
jag har fått det svårare och svårare med min sömn för varje dag som går känns det som :O
inatt drömde jag att jag på nått sätt antingen var besatt eller omringad av djävulen.
(nej, inte på nått kul exorcisten sätt)
jag va skiträdd hela natten och gjorde massa knäppt i min dröm!
när jag vaknade sen var jag skit trött!
jag har börjat gå i sömnen, prata i sömnen, drömma massa konstigt!
piss jobbigt

Igår så fick vi våra preliminära intagningsbesked dårrrrååå o c h  j a g  k o m  i n  p å  e s t e r  : DDD
innan jag somnade igår låg jag och tänkte på framtiden.
den känns så sjukt långt bort!
jag kan inte se mig själv typ söka jobb eller jobba!
när jag tänker mig framtiden ser jag bara massa tjock dimma typ,
jag ser ingenting.
och en annan grej om framtiden,
igår när jag och linda gick hem från skolan stannade vi till vid detdär tillfälliga dagiset precis vid skolan och tjatade lite med två små söta tjejer.
då frågar den ena mig, "varför har du inget smink på dig?"
är det verkligen en fråga en normal 5 årig tjej ska ställa?
att det är naturligt att ha smink på sig och onaturligt att inte ha det?
Sedan pekar den ena plötsligt på linda och säger "jag tycker inte du är snygg,
jag tycker du är mycket snyggare" och pekar på mig.
Utseendefixering??!! hallå?!
ska det verkligen va såhär?

Kommentarer
Postat av: lindsy

hahahahmen lol sofia klart det är normalt att en 5 ÅRING säger det hur mycket iq har dom :;)

2008-04-11 @ 20:13:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0