Nothing is the same without you!

Först i skolan hade vi nationella i engelska,
efter det va jag helt slut.
för shit vad koncentrerad jag va!
efter det fick vi sluta istället för att ha två helt sega eget arbete lektioner :D
Så jag ringde linn och alice, dom va i stan, och vi skulle hämta ut våra biljetter till bland annat björn på storan i.. september?
Så dom sa att dom skulle åka hem.
Två timmar senare, fortfarande ingen Linn och Alice!
Fast sedan åkte dom hem och jag skulle möta dem på torget.
Fast så kom dom på att dom inte alls hade pengar med sig.
Så vi fick gå hem till alice och seeeen gå tilbaka till torget och hämta ut biljetterna.

Efter det gick vi och köpte pistagenötter och jättegodaplatta saker inne på ica.
När vi kom ut hade det börjat regna as usual.
så vi skulle ta bussen hem.
Fast ingen av oss kände för att åka hem,
så vi tog bussen till backaplan istället för att leta upp nån kul buss som skulle kunna ta oss till nått kul plejs xD
Efter lite tjat (alice ville att vi skulel ta 31an och linn ville ta 240, jag stog nog på linns sida tror jag) så hoppade vi på 240an bort mot lilla varholmen?

Fast vi hade ingen aning om vart det låg eller vart vi va påväg,
efter ett tag hoppade vi av vid nått hjuvik.
hhah det va kallt som satan! men det va hav :D
Först tänkte vi ta färjan över till öckerö, men vi pallade inte.
Det får bli en annan dag :*

Jag längtar till vårat sommarlov! <333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0