put your hands in the air

piss dag ju! :(
vet inte varför eller hur.

men jag hade dansuppvisning idag,
linn och alice också.
jag tror jag va mer nervös för dom när dom dansade sin pardisco än vad dom själva var.
vi var på liseberg ett tag och åkte sen  till backaplan för att käka.
efter det åkte vi hem för att hämta grejer för hiphopen.
vid sextiden åkte vi tillbaka
sedan vid 8 dansade vi dådå.
it went fine.
vi alla va jävligt osamspelta och det va svårt med dem som inte vart med oss och övat...
men jag gjorde mitt bästa.

nu ska jag lägga mig och hoppas på en bättre dag, full med nationella, imån.
ja fyfan!

Kommentarer
Postat av: mirella

vad har hänt? =/

(du var iallafall jätteduktig!!!)

2008-04-27 @ 23:02:28
URL: http://reachable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0