Torsdaggg

Idag var jag hos hondär miranda,
och det va fett najs säger jag bara!!
jag va helt slut i huvudet när jag gick därifrån,
men jag mådde bra.
först tänkte jag att det va helt skruvat att gå dit när jag äntligen mådde någorlunda bra.
men det va fel (:

Sen åkte jag hem,
mötte linn och alice och åkte till dansen!
på eketrä köpte vi glass,
världens äckligaste cornetto citron för min del! >.<

på dansen bestämde vi kläder och låt.
jag ska ha svarta mjukisbyxor och en grön tshirt
och så dansar vi till remember the name med fort minor.
feting bästa låten ju!
det kommer nog bli snyggt! den 27 april i lisebergshallen :)
be there? det kostar, och det suger... menmen

Imån har vi ju nationella i engelska,
men jag är inte orolig för att det ska gå dåligt :)
das ist goooooodddd!!
godnatt för mig!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0