22.12

Idag äääntligen kom vi igång med nått som liknar lektioner.
vi hade test i matte, svenska och engelska för att se hur vi ligger till och så, ringrostig är ordet!!

Efter skolan kunde jag verkligen inte låta bli att åka in till stan och kolla lite, och jag kunde givetvis inte hålla mig från att köpa något heller. Fan, jag kan aldrig hålla i pengarna, och det ser inte ljust ut på jobbfronten heller :/
men iiiiaaallafall så köpte jag den hallonröda plånboken jag kollat på lite smått, en randig top och ett par byxor (Y)
byxorna är jag lite osäker på.. skulle vilja spara pengarna lite.. men det bra är att dom bara kostade 200 spänn vilket är..ingenting! och så är dom ju väldigt snygga också ;)
men om jag behåller dem ska jag nog byta till ett par 36or.. köpte 38 för jag ville ha lite pösigare. (De visade sig vara för pösiga ).
Jag får sova på saken (:



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0