*BLINGBLING*

Jappjapp,
ny design på bloggen dåva!

Har fixat allt heeeeeeelt själv
och man är ju lite stolt då!

Fast det hade ju aldrig gått om det inte vore för den underbara sidan designa din blogg!

Förövrigt har jag sökt ett jobb till hösten 08 och våren 09 på Liseberg.
Får se hur det går med det :)
Plus att jag ska till skolan imån. Ska bara prova ut kläder och lite sånt.
börjar på riktigt det gör jag på torsdag!
Ska va där vid 2 imån så det är väl bäst att jag går och sover nu, jag brukar gärna vakna för sent :(
sov sött! <3


Kommentarer
Postat av: Christelle

haha jaa min favviskatt ;D

gud vad kul med jobb på liseberg! hoppas du får det!

2008-08-19 @ 02:13:03
URL: http://christelle.blogg.se/
Postat av: (Emil)

jag tror att man måste vara 18 för att å jobba där :P

2008-08-19 @ 12:47:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0