go svennis!

åh herregud!
omzomomgad!
jag har bara två och en halv dag kvar på sommarlovet!
det räknade jag ut halvt medvetslös i morse!

jag har haft världens konstigaste...morgon typ.
känns det som
jag har drömt...tusen olika drömmar!
jag lyssnade på radio och jag vaknade i reklamen hela tiden och somnade när låtarna gick igång och då drömde jag en ny dröm...
HAHHAH typ som den när jag och massa folk stog på nån plats där ett dagis precis brunnit ner. och en tjock liten skäggig gubbe berättade att platsen va historisk för där hade svennis stått och..tro det eller ej..kastat bort sina kalsonger.
slå den du!
och så gick jag i simskola tillsammans med sex and the city tjejerna!


Åh är han inte SEXIG?!

men ah, meningen med inlägget var mer att skolan börjar på tisdag än om svennis kalsonger

och så ska jag skriva att nu är tärningen kastad.
nu är det upp till dig och tiden vad som händer!
men du finns kvar, bara så du vet :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0