ikea foe lajf!

Nu när jag skriver har jag precis kommit hem från ikea.
jag ÄLSKAR ikea.
när dom fått in massa nytt går jag omkring helt hyper och vet inte vart jag ska fästa blicken för det finns så mycket jag vill kolla och pilla på!
Idag hittade jag lite grejor till mitt rum som håller på att få en omvändning inför hösten med nya färger!
De som känner mig kan ju bara giiiissa vilken färgen är... :)
CERISEROSA SÅKLART!

Ska fixa iordning rummet nu så ska jag ladda upp lite bilder snart :D
ååååårhhhh kan knappt bärga mig!!!
:')

Kommentarer
Postat av: Sheeermiin :)

svar: hah håller med heeelt herre guud

2008-08-20 @ 22:33:54
URL: http://shosh.blogg.se/
Postat av: kvarn

de har go körv med billigt;P

2008-08-22 @ 10:05:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0