tabbbbe!

åhå, tabbe!
precis innan jag gick ut med emil och viktor fick jag konstaterat att jag stavat mitt namn helt fel på min header!
har skrivit Linnéa med apostrofen över a:et.
:(
yäyä, får ta och ändra bilden när jag har tillgång till ps igen.
tills dess får jag skämmas

jag hade en jätte mysig kväll om inget annat.
viktor och emil kom och vi gick ut. Va ute och gick runt och bara pratade en rejäl stund! ni är underbara!
när jag kom hem käkade jag en grapefrukt, fick ett sånt attacksug som man bara inte kunde motstå!
nu fick jag ett sånt till så jag ska gå ner och ta den andra halvan också! :D

måste säga att det är något riskabelt att äta grapefrukt i med en laptop i sängen xD

gah, har massor jag måste göra innan jag kan sova! Städa rummet, mata grisen, tvätta barnen, stryka tvätten, blåsa ut ljusen herregud!
nej jag överdrev nog lite där. (men blåsa ut ljusen kan nog vara en bra idé innan jag somnar) men jag måste iallafall börja ändra lite på mitt cv nu innan helgen. För jag och henke snackade om att kanske åka upp till kungshamn och fixa lite sommarjobb härva! tänkte åka upp och personligen lämna mitt cv och en bild på mig och mitt "fina" smajl!
Och så måste jag klippa mina naglar och fixa dem. Man får inte ha varken långa naglar eller nagellack >.<

hoppas ni också får en trevlig kväll..natt? :)


Kommentarer
Postat av: Ida

Om du har tråkigt finns en kul länk på min blogg, där du kan se vilken/vilka kändisar du är lik. Bra tidsfördriv för mig som är sjuk iallafall. Ha en fortsatt fin kväll.

2008-08-21 @ 23:00:48
URL: http://fittdjur.blogg.se/
Postat av: Niklas

Svar: Tack så mycket =)

2008-08-22 @ 14:09:45
URL: http://thelifeofniklasc.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0