nu får hösten gärna komma!

Idag är det den 19 augusti, bara några dagar kvar till september. Den orangea månaden då alla löven färgas i de allra mysigaste färgerna och mörkret börjar sänka sig..
heeeemskt tycker vissa.. underbart tycker jag!
det är något aldeles extra med hösten, något jag inte riktigt kan sätta fingret på.

Hösten är mer personlig än typ sommaren!
på sommaren är alla glada, ute, öppna. Alla har ju varit med om en sommarfling sådär. En sådan som bara sommaren kan bjuda på just därför att alla är glada, ute och öppna.
Sen kommer hösten, när man stänger in sig, kryper upp i soffan med tända ljus och dricker te. Det är då allt håller i sig. The everlasting autumn!

För jag älskar när det blir mörkare snabbt,
och inget kan ju mätas med höstmodet!
stickade tröjor behöver jag säga nått mer?!
Och te i mängder vill jag ha!
mössa,
halsduk,
vantar,
mysig musik,
nybakade bullar,
mysiga cafe besök!
SNÖ!

nejnej, vintern är ett annat kapitel :)
men ja, jag tror ni fattar grejen. ut med sommarn och in med hösten!


Kommentarer
Postat av: helen

ren kärlek på bilden <3

2008-08-20 @ 00:12:00
URL: http://lovingangels.devote.se
Postat av: Emma

Åh du anar inte hur överlycklig jag blev när jag, efter din kommentar, insåg att mobilen kunde laddas med datorsladden!!! Haha jag visste inte det! TACK TACK TACK!! :D :D

2008-08-20 @ 12:35:29
URL: http://missnielsen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0