"I've been trough hell now show me heaven!"

igår då.. då blev det lite knas med vem jag skulle se takida med.. men det fixade sig tillslut och jag åkte in vid 6 tiden och träffade mirella, jocke, viktor, tobbe, emil och tobbes kompis jonas.
Vi kom till poseidon laaagom sent men vi lyckades ändå komma över stängslet och tränga oss in i mitten :)
konserten då kunde vart bättre, inge vidare drag på killarna.
Det var bättre på konserten i lisebergshallen. Men den betalade vi för också... men man tycker ändå att dom kunde gett lite mer åt publiken (:
förövrigt blev jag förvånad av att jag kunde varenda låt :D

När takida började ta slut sa jag hejdå till folket och började vandra ner mot kungsportplatsen för att möta alice och linn.
Jag träffade dom och vi satt vid statyn där ett tag och snackade lite och käkade nybakade muffins :')
myyys!
Innan vi tog bussen hem gick vi till biopalatset för att köpa popcorn och lite dricka, mumsigt värre!
den va då uppkäkad när vi väl kommit hem (:

Eftersom vi bestämt att vi skulle tälta, så gjorde vi det!
medans dom var hemma och hämtade grejor satte jag och min snälle pappa upp tältet och det blev också myyyyys!
Efter att ha fått några klagomål om att vi pratade och sjöng så att det lät ändå bort till.. jag vet inte vad.. satt vi nästan och viskade hela natten xD
Vid halv 3 tiden gick vi ner till macken och köpte korv. När vi kom tillbaka sen däckade alla nästan direkt xD
trevlig kväll!


en gammal dålig bild från en gammal bra takidaspelning!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0