Rewind!

jag ska försöka dra en kort sammanfattning av mina veckor i kungshamn. Förvänta er inte för stort, mitt minne sviker mig :(
Anyway, första dagen åkte vi till smögen och jag fotade lite. Jättefin kväll med jätte fint väder!

Dag 2 var vi som jag kommer ihåg det bara och badade och solade och sånt. På kvällen sen spelade jag, henke och matte kubb. Första gången jag träffade dem på riktigt liksom!
sen om inte jag minns fel såg vi på kung fu panda, för första gången! :)

Dag 3 ööh badade vi? makrillviken kanske? på kvällen kommer jag iallafall ihåg att jag lurade ner henke till mig och vi såg stolthet och fördom. Och sen halva the butterfly effect  tills det var dags att sova :) dock inte i samma säng eller samma våning!!

Dag 4 badade vi nog också! :O på kvällen såg jag och henke klart på filmen. Och så kom matte och tom in, första gången jag träffade tom! Hahaha första intrycket var helt solkart brunbränd stockholmsbrat!!
Lite härligt att det visade sig att han inte var fullt så extrem :)
Senare spelade vi iaf bordsfotboll och "bzzzade fittmyggor". Hade inte haft så kul på länge!

efter det kommer jag typ inte ihåg...?!
Men mirella och helen kom ju upp och vi hade the best tajm :)
och så kom ju linn och alice upp, dock en dag senare för att jag vart tvungen att bli sjuk! :O
och när dom väl kom regnade dagarna bort typ, på ett bra sätt :)

jag och killarna har iaf paddlat över till smögen på...uppblåsbart material, typ pollybåtar :) Vi har kollat på kung fu panda gånger 4, vi har badat i massor och så var vi på bio. Den nya batman (Y) good stuff!

Äsh, det här blev inge bra. hoppas ni fattat åtminstonde en liiiiten bit av allt jag gjort. Jag är iallafall sjukt nöjd med mina två veckor. Dom har satt spår och nästa år kommer ´jag tillbaka! :O :D
kärlek till er alla tills dess <3

big love <3
Ni är helt gaaalet snygga killar ;)


Kommentarer
Postat av: helen

så skönt att vara med er båda två , knatte fnatte & fjatte <33 NI ÄR BÄST !

2008-08-10 @ 21:15:06
URL: http://lovingangels.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0