mission completed!

puh!
har precis kommit hem från att ha klarat första dagen :)
alla är jätte snälla och så! men jag hade hoppats på mer killar! Nåååågot mer än tre tönt killar! ah sry, men det är sant.
JAG VILL JU HA SÅNNA MAN KAN KOLLA PÅ!!
:(
jag får väl nöja mig med att käka i en matsal full av snygga killar från alla lindholmens skolor ;)

schemat kan väl diskuteras!
min senaste dag är halv 5! fast iofs så börjar jag halv 10 den dagen.
Och redan imorgon ska vi börja med "produktionerna". ska baka bröd och göra nån potatissallad till måndagen då vi ska till slottskogen för att lära känna varandra :) eller lära klämma som vi brukar säga. Ska bli najs!

Efter skolan träffade jag ingen mindre än henke! det är sjukt vad jag saknat honom och matte!
vi gick där lite och snackade och åkte sen in till stan och kollade lite, och käkade donkan :D

Någon dag blir det ju till att träffa philip också!! :D
men det blir en annan dag.
och idag är idag (:

Kommentarer
Postat av: Marina

Svar: tack så jätte mycket (:

2008-08-21 @ 16:38:52
URL: http://qute.blogg.se/
Postat av: Linn

min senaste dag är typ tio i sex på kvällen :O

2008-08-23 @ 02:00:18
URL: http://waerneman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0