skills that... doesn't kill?

sitter här helt opepp och lyssnar sönder let's see how far we've come med matchbox twenty.
helt värd att lyssnas på!
(hade jag vart skillad hade jag fixat in ett youtube-klipp med låten här dåva. men tyvärr. inge skills här inte)


Ikväll var det som sagt nrj in the park.
helen kom hem till mig efter skolan och segade lite. Vid halv 7 tog vi bussen och mötte linn, becca och milla där. haha vi alla lyckades ta samma buss, helt oplanerat! skillz that killz
ääh, vi kom dit, drog runt lite och ställde oss sen och kollade på själva grejen :)
det va läääätt mycket bättre förra året! bättre artister och allt!
men det dög väl :)

Lazee körde hold on, måste erkänna att jag inte kunde hålla inne tårarna. Dina ögon och ditt leende är inpräntat i mitt minne...för alltid. Can't help it!

När allt va slut stack vi ut och satt i en trappa ett tag innan vi började gå mot scandinavium för att ta spårvagnen där borta. OJA det är härligt att vara vild och galen!
vi stack iaf ner till shell och köpte korv efter att ha träffat emil och viktor på 17 bussen. Fast shell korven smakade mycket bättre klockan två på natten än vad den gjorde ikväll. besvikelse :(
men vi hade en jävla massa kul på vägen!
och ni är bäst <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0