DOH!

vi har ÄNNU inte börjat med riktigt lektioner! och det börjar kännas lite segt för det känns som om vi gått i skolan och inte gjort något i en evighet nu, men det är bara en vecka sen vi började...

och så har vi fått våra riktiga scheman nu. mina onsdagar suger!
klockan två har jag två timmars rast för att sen ha spanska, och sluta 20 i 6!!!
en kvart efter det börjar min dans.
på den kvarten ska jag ha tagit bussen till frölunda torg, ha käkat och ha gått den 10 minuter långa vägen OCH ha bytt om... det...SUGER!
får se om jag kan fixa't! :)

åh, skolan är underbar!

Kommentarer
Postat av: Alexandra :D

Jag tycker också skolan är underbar! :D

2008-08-28 @ 20:41:37
URL: http://wwwunderartyparty.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0