27 februari.


Segsegsegskolaaaaaaaaaa!! :(
fast jag har börjat vänja mig nu...
blivit som en slags ny vardag.
Men tänk om det är så! :O
att detta är det nya
skit

Men ah, idag är det plugg som gäller -.-
Har maaassa sidor i matten,
engelska prov på fredag och ett biologi prov imån.
Biologin kommer skita sig känner jag på mig,
kan inte, orkar inte, vill inte!
Vi fick iaf tillbaka fysikproven iggggåår,
det gick bra. mvg
Och sen roomservice och underbaraste Grey's anatomy!! <3333

Förövrigt så måste jag ha böcker!
känner att jag är i en sån period där jag behöver läsa och komma till andra världar då och då.
Mamma köpte en bok till mig igår,
men den har jag redan läst ut :(
Och så hade hon köpt en ny klänning till mig.
En rutig hon bara va tvungen att köpa för det riktigt stog sofia på den, sa hon :) <3
Skulle lägga upp en bild på den,
men det sket sig.
Så det blir ingen.
Men söt är den :D

Push e j ! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0