All you need is love, och lite sömn :)

Har precis kollat på den sista pirates...
den är nästan sjukt bra,
om inte så är slutet det iaf!
Bara för att dom älskar varandra,
sådär riktigt innerligt.
Dom älskar varandra med sån kärlek som aldrig kan brytas,
eller ah,
iallafall i mina ögon.
för det är så jag vill se det.

För jag vill också ha såndär kärlek.
jag vill också ha någon jag inte kan klara av att va utan i två dagar!
aah!

Ahja, imån ska jag iaf till stan med Linda (:
om hon inte glömt av det eller nått sånt.
Och jag tror jag ska sova snart.
för jag frågade christian om han precis kommit hem från träningen för en stund sen.
såhär på tolv snåret (:
(Y)
sömnbrist ftw liksom!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0