And nothing seems to matter anymore

jappapp,
idag va jag i stan.
Med mig själv för linda vaknade halv två :)

Jag hittade något till helen idag iaf.
efter tredje dagen i stan
Men jag va så dum som undrade varför fan knappast nån affär jag planerat att kolla i hade öppet!
Sen kom jag på att det va söndag :(

I en vecka ungefär har jag haft ont i huvudet, utan någon effekt av iprenen och panodilen,
jag har vart yr, mått illa och varit halvt svimfärdig och skittrött,
utan någon som helst anledning!
I fredags va jag sjukt nära att svimma i ett provrum och idag dog jag efter en halvtimme i stan.
Får sova eller nått och hoppas på att det försvinner!

Förövrigt har allting börjat flippa ur!
jag vet inte vad som händer,
men på senaste tiden har allt och alla förändrats!
människor som sviker,
människor som är falska,
och människor som ljuger.

Och jag är helt förvirrad!
Våra världar har satts i gungning och allt håller på att ändras.
ingenting är som det brukar.
inte ens jag,
jag har blivit jätte konstig på senaste tiden!
sanningen är att jag är precis som alla andra,
oberäknelig.
Osäker på mig själv,
på allt som jag gör praktiskt taget.

And nothing seems to matter anymore
:(

Kommentarer
Postat av: helen

du är bra !
jag älskar dig (L)

2008-02-24 @ 20:09:30
URL: http://lovingangels.blogg.se
Postat av: Linn

sötsak, låter som "symtomerna" ja hade i höstas. ta ett djupt andetag, du fixar dethär!
finns här om du vill snacka

2008-02-25 @ 17:29:13
URL: http://waerneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0