Det som inte får finnas, är där

Igår somnade jag klockan 10 med dödande huvudvärk och rödgråtna ögon.
idag vaknade jag vid 10 över 7 med dödande huvudvärk,
fast inga rödgråtna ögon.
Mamma hade märkt att allt inte va som vanligt och sa till pappa att hon kände på sig att jag inte skulle gå till skolan idag.
Och så blev det.
För jag är sönderstressad.
Massor att göra i skolan,
jag praktiskt taget springer överallt jag ska för jag är så seg och tidsoptimist!
Massa som händer överallt runt mig!
plus att jag knappt inte ätit något riktigt och inte sovit tillräckligt på tre veckor typ.

Så förlåt helen att jag inte va där idag och höll dig i handen när du tog sprutan :/

Igår i kyrkan va... bra.
Bra låtar.
jag satt och sjöng mig igenom dem med tårar i ögonen
När bosse pratade om våra låtval,
om att man tydligt märker en längtan till något,
det är verkligen sant.
jag tror att mer än hälften av alla oss som satt i kyrkan igår är sönder på något sätt.
Alla längtar efter något.
Du med,
jag med.

Och ett stort jävla tack till Linn, tack för att du brydde dig. Tack för att du finns,
jag älskar dig <3


MIN PUCKOTVILLING FYLLER ÅR IMORGON! <33<33<3
                      __________________________________________________________________
 

Så flyr vi in i glömskan,
med endast minnen kvar.
Framtiden?
Den förblir oviss, det finns ännu inget svar.


Vad vi inte visste fanns då,
var hjärtan svarta utav hat, svek och åtrå.


Med ljudlösa skrik
försöker jag fylla tomrummet i mitt hjärta.
Det förblir tomt,
Hur flyr man ifrån smärta?


Röda stänk av kärlek,
finns fortfarande kvar.
Men på frågan; Vad händer sen?,
finns det ännu inget svar.


Gammal dikt... skriven för snart ett år sen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0