Fy fan för dig


Det är nu jag börjat inse,
på riktigt.
Hur mycket du har förstört mig,
mitt liv!
för du har krossat mig,
trampat på mig.


Alla gånger jag gråtit mig till sömns har du alltid haft en del i det.
Varje natt jag har fått sammanbrott,
då beror hyperventileringen på dig,
just på dig!


Visst,
du kom med bra saker.
Jag hade inte varit den jag är idag om det inte vore för dig.
Det måste jag erkänna.
men det har fört med sig så mycket dåligt,
relationen med dig.
Så det jämnar ut sig i längden, på något sätt.


Men det finns nackdelar med många av alla fördelar.
Just denna förde något dåligt med sig med det bra,
för jag är glad att du är borta.
Men ändå så saknar jag det bra.
jag skulle vilja skriva allting,
varenda liten underbar sak.
Men då skulle jag avslöja mig allt för lätt,
fast jag tror alla redan vet vem jag menar...
ni känner mig tilräckligt väl!


Och jag har alltid försökt att finnas där för dig,
när du behöver det.
Och jag har stöttat dig.
men jag har inte fått något tillbaka,
inget annat än falska påståenden och skuld.
Skit helt enkelt,
massa skit.


Så, hejdå till dig.
för jag behöver inte dig!
Åt helvete med allt som var oss

Kommentarer
Postat av: helen

jag älskar dig
finns alltid här för dig,
för du har så jävla rätt !

2008-02-23 @ 12:22:32
URL: http://lovingangels.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0