Kräftstjärtar lixx! <3

Idaaaag dådå,
då åkte jag, Linn, Alice och Jossan till stan.. igen.
Vi skulle hem till jocke och träffa honom.
så vi åkte till Linnéplatsen och efter ett himla letandes och lite tur,
för det va preciiis så att vi inte missade skylten,
hittade vi.
När vi väl kommit upp,
så hade han visst åkt till stan.
Så vi gick tillbaka till spårvagnen och åkte till järntorget.
Där va han och felix och spelade wow,
vi vågade inte gå in igen (hahaha dom gillade nog inte vår picknick igår :( )
så vi gick över till andra sidan för att sitta på en trappa :D
Men vi gick in i fiskekyrkan för att kolla på fiskarna
Fråga oss inte ens!  xD

Alla , förutom linn då, blev så sjuuuukt sugna på fisk, räkor, kräftor och sånt.
Så jag alice och jossan köpte en skaldjurssallad och delade på.
Och det va så sjuuuuukt jävla gott!
Okej, detta är STORT! jag har alltid hatat räkor och har bara typ käkat köttet i kräftornas klor.
så jag är så stot över att jag lärt mig käka det : DDD
Det va så gott att vi krigade om det hela vägen bort till Burger king!

ah, burger king då, jocke och felix skulle käka, inte vi!
Sen efter det drog vi hem för jag skulle spela tennis (:

Aah.. och nu så ska mi and mi papi kolla på pirates of the caribean, vid världens ände :D
det är coolt att jag verkligen hängt på vad vi planerat,
för detta har vi snackat om nu i veckan jag och pappa.
Och jag har tackat nej till både melodifestivalmys hos eric och tacos hos becca idag.
jag brukar alltid få andra planer en liten tid innan!
så jag känner mig stolt för det också (:

hahah det låter som pytte saker som jag är typ stolt över,
men det är stora, eller ah halvstora, saker för mig : ))

Såååå, pusshej :*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0