Let's keep it real

Igår råpluggade jag, imorse råpluggade jag, efter skolan rå pluggade jag... >.<
jag känner mig stolt för att jag för typ andra gången i mitt liv verkligen bestämmer mig för att plugga,
och gör det!
Igår kändes det som om ingenting av biologin gick in,
fast det gick hyffsat bra på provet idag så något måste ju fastnat ^^

Idag efter skolan gick jag upp till bibloteket för att låna lite böcker och plugga.
Det är så sjukt svårt att plugga ordentligt hemma,
det finns alltid något som stör eller drar.
Typ data eller tv.
Så det va riktigt najs idag, satt från 12 till 3 och läste engelska och spanska till imån.
Och lite matte då.

Men det va fett läskigt asså!
i slutet så kom det typ en... kille, man?
han satte sig vid bordet en bit från mig och gjorde jätte mycket konstiga ljud!! :O
Det va helt sjukt!
När han typ ställde sig upp och skulle kolla efter en bok typ stönade han,
fast aah... inte riktigt stönade så,
men läskigt iaf!

Nu sitter jag och käkar pizza och läser bok,
linas kvällsbok.
När man tänker på hur mkt detaljer det står i boken och tänker på han människan i biosalongen när alla ni, ah, ni vet vilka ni är xD, va där.
Då vill inte jag vara med längre!! :(
meeen iallafall, sen ska jag dansa, vilket ja längtat efter heeela veckan :') <33<3

And hey you, let's keep it real...
och önska mig till på engelska provet imån! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0