My first one,

Äntligen, ny blogg. yay typ

jag känner att jag är så sjukt positiv till allt och alla just nu,
eller det kanske bara är jag som känner att jag skiner.
men nej, om det ändå vore så     :)


"ha ha hon har typ inga vänner kvar"
nejtack, och du vet ingenting.
du har aldrig vetat något heller,
du har iallafall inte brytt dig.
Men det kanske är dags nu, att börja bry sig. På riktigt denna gången...

På tre lämnar alla sofia, okej?
och dom räknade till tre

Nu kan jag knappt kolla er i ögonen längre.
Men det måste väl varit något jag gjort fel,
eller är det normalt?
att folk, vänner, liksom bara... jag vet inte... bara sådär?

Men jag får se imån,
se om allt kanske är något bra.
Tills dess får jag bara hoppas.
Längta, för jag vill ha allt som förut!
när vänner fortfarande stannade,
när dom brydde sig... på riktigt,
och när allt va bra.


En bra sak är iallafall att jag tror jag ska gå på winnerbäck i sommar!
11 Juli på slottskogsvallen
Med morfsingen (:
han gillar ju winnerbäck och vill nog säkert gå med mig.
Det kanske inte är så vanligt att man går på konsert med sin morfar,
men jag gör det nog ändå.


Det är somliga dar
som man vänder sig om
och känner hur allting försvinner
hur man jagar och far
hur man snålar och spar
hur man lever så mycket man hinner,


Kommentarer
Postat av: Linn

du ska bara veta Hellmutt att jag lämnar dig aldrig!
allt har gått som det gått senaste tiden men ja vill så jävla gärna att vi ska va vänner o tajta som i somras och förra våren!
/ din Linnson föralltid, höhö

2008-02-23 @ 12:44:00
URL: http://waerneman.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0