"Ni ska bomma in er och stanna där tills imorgon!"


Idag har vart så fruktansvärt kul!!!
vi hade ingen sista engelska lektion idag, så jag drog hem med helen till henne en stund,
för att sedan ta bussen med Linn, Alice och Emily bort till eriksberg för att köpa godis.
3.95 KR/HG VAFFFAN! :D
köpte massa för bara 23 kr!
hahah passion for sweet thingies!

sen va vi så trötta, eller ah,
lata, så vi satte oss inne på burger king och bara satt där :D
och käkade godis då, och skrattade sominihelvete! vaad vi skrattade!
har nog inte haft så kul sen.. jag vet inte när!
det första vi började skratta åt var la matklubben!
HAHAHAHHAHAHA
vi skrattade tills vi låg halvlånga över borden, grät och pratiskt taget tjöt av skratt!!
blod, svett och tårar.. och så lite kiss : DDD
hahahah vi skrattade så högt efter vi alla gått in på toan så hela burger king hörde ut!
jag vet igentligen inte vad vi skrattade åt... men det MÅSTE vart nått i det där godiset!

sen efter det drog vi in till stan och helen åkte hem delvis för att jag skulle kolla på present till henne,
och delvis för att hon skulle spela match.
men jag hittade inget i stan :/
men vi drog till järntorget istället och träffade jocke och hans låtsasbrorsa felix ,
dom satt på nått "spelcafé" fullt med massa killar :D
(och så blåste vi bort på vägen!!)
vi kom där och aah.. kanske störde lite (A)
men jocke va vääärsta pimp så han borde tacka oss :D

Där inne på golvet slog vi läger och satt och käkade godis medans alice snackade om att nypa i snyggkilles rumpa!
jag tror inte ägaren va så jätteglad över att vi satt där (:
sen kom pappa och hämtade oss för vi ville inte blåsa av bron.
eller ah, vi va lite lata också (A)

NI ÄR BÄST! <333<3

nu har jag vart hemma och käkat och ska aaaalldeles snart dra till alice för att se på film, och spela guitar hero? :D
Jappapp! pusshej

Kommentarer
Postat av: Emily

DET VAR ROOLIGT! Vi måste till GameOnline igen:D höhöhöhö. jag ska lära mig spela

2008-02-23 @ 11:57:59
URL: http://eyecandys.blogg.se
Postat av: alice (:

hahahah roligaste fredagen på lääänge! ;D

2008-02-24 @ 11:50:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0