PUCKOTVILLING!! <3

HA HA HA!
Några av lektionerna idag har ju varit hel kul iaf, för en gångs skull!
So:n med helen,
arvids dumma frågor!
No:n! hahahaha vissa människor föds med för mycket fantasi!
"DEN OSYNLIGA ÄGGMANNEN!"
akta er, han smyger in från Wok-grytan och byter ut ditt okokta ägg mot ett kokt när du inte ser!

ibland så gillar man sin klass! bara ibland (:

och dennis näsa är ju värd att notera!
stackarn som fick stå ut med mig och helen!
"men, testa med båda händerna samtidigt och blååås! så låter det som en motorbåt!"
"har du testat att göra det under vattnet nån gång??"


Iiiiallafall!
efter skolan åkte jag och helen till backaplan för att käka på paprikhaaa! <33
och så träffade vi jocke,
och fick bekräftat att vi va puckos!
Sen kollade vi kläder innan vi drog hem till mig.
Nu sitter vi här... väntar på att tiden ska gå.
KU KU KU KU <333
ömms döskallar!

tills dess ska vi nog fortsätta kolla urgulliga bebisar på HMs hemsida!
fiiffaaaan vad söta! jag tror jag avlider!


är man puckotvillingar så är man bäst!
är man puckotvillingar så skrattar man sig igenom hela dagen
är man puckotvillingar har man ett aldeles eget ord; Helvete!!
jag och helen är puckotvillingar <3

image2

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0