Today is an other day


Skolan va lite halvt seg, mitt huvud har dödat mig och jag har vart yr i några dagar nu -.-
I måndags hade jag typ ångest över allt som behövde och skulle göras i skolan,
spanska läxa,
engelska typ "högläsning"
fysikprov
massa sidor i matten
biologi prov
engelska prov
so inlämning

sen idag, så va spanskaläxan avklarad och nu känns det inte alls tungt längre..
allting hänger på spanskan. Det är seriöst ett helvete!
Och imån har vi prov i fysiken, om ljus.
det är sjukt intressant ändå.
T.ex. vitt ljus, det är en blandning av alla färger.
Rött, orange, gul, grön, blå, indigo och violett.
så det som är ingenting, är igentligen allting.

Idag efter skolan i skolan va fett kul!
zulma släppte in Linda i c4 för att skicka so arbetet till peter
så hängde jag med in,
där satt vi ett tag :D
och så kom vi på en genial plan vafffan! eller mja, linda gjorde det. jag hälpte till att utveckla den (A)


Och för igår, tack michaela <3
jag har varit livrädd,
att allt som hänt sumpat varenda chans för något bra.
Och det igår gjorde min kväll
<3

Kommentarer
Postat av: lindsy

haha det var sjukt roligt!
pusz

2008-02-20 @ 20:24:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0