beagle? ja tack!

Idag va vi på en liten familjeutflykt till ett bibliotek.
Outch vad det låter spännande!
Lånade två böcker av jane austen, northanger abbey och nån mer plus en av charlotte brontë. Jag hoppas det ska smaka :)
Tänkte lånat den tredje boken av meyer, breaking dawn, men att vara nummer 26 på en väntelista lät inte sååååå lockande, så jag stog över.

På något sätt har min familj varit väldigt inne på hundar den senaste tiden så vi lånade en hundbok för skojs skull :)
Nån gång ska vi nog köpa hund!
finalisterna denna omgången var en jack russel terrier och en beagle.
Att skaffa en beagle låter bra tycker jag, det som också låter bra, eller snarare underbart är dess beskrivning med nötbruna stora ögon!
Ett par ögon man bara smälter av!
Hur gullig är den inte liksom?!


JA TACK!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0