DYRÖN <3

jaaa, såhär lagom tills jag ska åka berättar jag om dyrön.
LOVELI!
först åkte jag och alice buss i typ två lååååååånga timmar och det va så sjukt skönt att komma på färjan sen.
har inte varit ute vid havet ordentligt sen vi sålde båten tror jag, så jag kan inte beskriva den känslan av att komma ut igen förutom med ordet UNDERBART!
efter några stopp va vi framme där vi möttes av Linn, Emanuel och Fredrik (:
hur fint som helst där!
iaf på kvällen hittade vi en späckhuggar"båt" som vi blåste upp och drog med ut till vattnet. Jag kan inte säga mer än stackars linn, för annars kommer ni dumhetsförklara oss på direkten, så det blir bäst såhär xD
men linn och alice vet (;
vi gick upp när vi nästan hade problem med att hålla oss flytande för att vi skakade så för vi va kalla.
så vi gick upp till huset igen,
och dansade :D
nästan hela kvällen dansade vi, förutom när vi spelade bluffstopp :)
och natten därefter blev minst sagt intressant och vi kom fram till att linn smaskar och jag rör mig extremt i sömnen.
Och till att alice inte gör nånting.
Orkar inte berätta mer nu, så bye bye, nu drar jag till jämtland i en vecka med linn (:




                     

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0