FRESH!

jag läste precis millas blogg (twentythree.blogg.se) om ny start på en ny skola och jag insåg att det är precis vad man behöver nu...
En ny skola med nya folk och nytt blod!
När vi åt rabblade pappa upp alla speciella "bull dagar", typ våffeldagen, kanelbullens dag och allt sånt som vi kommer baka till sen och jag blev så jätte sugen på att skippa sommarlovet bara för att få träffa ester mosesson!
När jag läste kom jag också på att jag är helt ensam där. Jag vet folk som ska gå resturang linjen men ingen som ska gå konditor. 
So i'm aaaall alone :)
Och det ska bli kul

Kommentarer
Postat av: mirella

en helt ny start, fyfan vad skönt! :D

jag vill börja nununu, efter denna helgen, FATTA VAD KUL!!!! :D

2008-07-24 @ 14:20:37
URL: http://twentythree.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0