hattifnatt

Åkt in till stan förut idag, alone, för att köpa trosor eftersom mina icke räckte för två veckor på smögen. (Käkar någon upp dem eller vad?!)
Så ah, med mammas ord "köp nu inget mer än detta" åkte jag in.
Efter att ha köpt två toppar, fem par trosor, en bh och två hattar (en varsin till mamma och mig, snajsigt värre i västindien ju) kom jag och tänka på det mamma mer än ofta säger till mig, "det är ingen idé att jag säger till dig vad du ska göra för du gör ju som du själv vill ändå!". Och dom orden passade in himla bra där!
Men när det är halva priset på reapriset på åhlens och "ta två betala för en" på hm går det inte att låta bli!
Så är det bara :D

Om en timme ungefär nu får vi massa gäster, och vi ska käka grekiskt!
fatta va gott!
Tills dess känner jag för att dra en runda sims, hare!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0