it's us against the world tonight

jag hann inte skriva om idag igår, så jag skriver om igår idag :)
vid 12 kom kvarn hit och vi gjorde pancaces med sirap, och jordgubbssylt :)
sen segade vi lite tills jag skulle in till stan för att möta becca och linn.
så jag och han gick till bussen och jag hoppade av på backaplan och mötte dem.
becca berättade att ett par 12 åriga typ...bosnier eller nått hade raggat på dem på bussen. hoho :D
aja, vi tog iaf femman mot liseberg. Men när vi va på korsvägen kom vi på att ingen av oss hade lust att gå på liseberg, så vi åkte tillbaka hem istället :)
jag och linn gick hem till henne och käkade sen gick vi till becca där hon fixade seg och lite sånt. för dom skulle ju på invigningen :)

så jag gick hem för att prata lite kort med mamma och sedan gå till busshållplatsen med kvarn för att vänta på emil, viktor, elvira och milla och för kvarns skulle, vänta på erik.
när alla kommit och kvarn och erik dragit gick vi till torget och köpte lite godis och sånt.

efter det gick vi till axels garage och hämtade honom där. sen fick jag och milla lust att se om man kunde komma in i glöstorp och kolla när gothia folket var där. så vi tog bussen dit (medans killarna gick).
Det gick inte!
vi satte oss och väntade på killarna som segade rejjjjääält och som tillslut dök upp, på andra sidan skolgården...
men vi satt kvar och efter en stund kom några finska killar och började snacka med oss.
så vi stannade där ett tag med dem, matte, oscar och JOHAAAAAA. hahahahah!
Sen gick vi till axel och kollade på nile city istället :)
kram på kul dag :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0