girls night out

Det blev inget disco idag heller folks!
tycker inte det är kul att betala 80 spänn för att köa i två timmar och sen komma in till knökfullt och ha tråkigt! Eller ah, det är så jag tror det är. Rätta mig om jag har fel? det finns nog en hel del människor som tycker det är årets höjdpunkt, jag är inte en av dem.

Istället för disco drog jag, Linda M och linda V in till avenyn för att käka...och lite sånt
hahahah vi hamnade upp lite varstans... vi gick ett tag och stannade sen upp och "vad fan gör vi här? vi går uppåt istället"
ända tills vi hamnade vid heden där vi träffade ett helt gäng tyskar i 18-års åldern som ville att vi skulle visa dem vägen till närmsta öl!
Så vi gick med dom till konsum där på avenyn där dom köpte öl och några cider till oss :)

efter det ville dom att vi skulle visa vägen till star bowlingen faaaar far away borta vid gp huset! And so we did! fast det tog en timme ungefär med alla våra stopp! oooh juste, håll utkik efter mig, linda och linda i gp imån! dom gjorde ett "24 timmar på avenyn" och dom fotade oss när vi gick i fontänen vid bältespännarparken :)
nice!

Skön kväll iallafall, får se om jag får bilderna vi tog från linda nån gång :)
Nu ska jag sova för mamma kommer köra upp mig vid halv nio imorgon för vi ska till kungsmässan för att shoppa :D bland annat köpa färg till mitt hår :) så goodnight everybody!
(gah jag är fast i engelskan efter att ha snackat med dem!)




åh är det inte en stämmningsfull bild?
man riktigt känner kylan bita tag i skinnet mmm.... :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0