mjau?

Here i am,
sittandes i en nybäddad säng i ett nystädat rum.
jag älskar mitt rum när jag är tillräckligt ren i huvudet för att städa ordentligt.
Och jag blev överraskad av hur stort mitt rum kändes när jag kan gå rakt fram till sängen utan att kliva över något! Det var ett tag sen...
någon mer än jag som får sånnadär rejäla kickar av att städa ibland?
I like it!

Anyway, just nu sitter jag iallafall här i sängen och kollar på sex and the city. Eller nej, rättelse: sitter här i sängen och kollar på reklam i väntan på sex and the city... :)
och så längtar jag efter en katt.
Ett litet liv med päls och svans, och jättesöta tassar!
Jag har velat ha en katt nästan så länge jag kan minnas, men mamma är allergisk såååå tyvärr. Det får bli i ett annat liv, det vill säga det liv jag får när jag flyttar hemmifrån :)
Enligt mig är, ifall jag skulle få, en katt som... istället för ett syskon? :D
jag behöver ju någon att bråka med när jag är sur och någon som biter mig i stortån när den är sur!
tycker jag låter bra!


ÅÅÅRRRH! låt mig bara få ta ut mina agressioner på den här datan!
jag gör och kommer alltid hata denna bärbara!
jag vet inte hur många kvällar jag har skrivit sånnahär irriterade inlägg pga datan och jag vet inte heller hur många dagars humör den förstört heller! men idag var en att lägga till samlingen!
Allt va underbart, ända tills den varnade för lite utrymme på disken. h e l a tiden! så ofta att jag inte kunde göra nått annat än att klicka ner alla meddelanden! och vänta på att programmet som skulle visa alla filer skulle starta. Men det gjorde det såklart inte!
och allt dampade...IGEN!
så nu sitter jag är sur...IGEN!
ska kolla snart IGEN om datan är kapabel till att ladda upp en bild här ikväll!
tycker jag låter bra...IGEN!



ÅÅH stående ovationer...det gick!
detta är då en katt. tildas katt citron :)
se bara på den klappvänliga magen!
och de kramvänliga tassarna och den gräddvänliga nosen!

Hoppas jag fick ta bilden, hon va inte online så hon får skylla sig själv! (A) <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0