sex and the citttty!

idag hade jag bestämt med mormor och morfar att jag skulle dit och käka lunch, man är ju snällt barnbarn (A)
så jag pallrade mig upp och gick dit till ett ungefär och åt pannkakor, och vid fyra när jag varit ännu snällare genom att diska gick jag och hämtade upp helen hos christian och vi gick hem till mig en snabbis typ.
hääääääärligt att träffa min aldeles egna puckotvilling igen! <3

efter det var det igentligen dags för mig att fixa mig och åka in till gothia discot.
men jag hade verkligen ingen lust att festa ikväll så jag tänkte, jag tar mina pengar och går på bio med någon istället.
Men alla var på discot! alla förutom milla som har ögoninflammation och helen som kollade match...
Så jag tog sista utvägen och ringde mamma och frågade om hon kunde köpa en extra biljett till sex and the city filmen. (hon skulle gå med några kompisar). And there I ended up, i en biosalong full med skrattande tanter och endast några få killar. En upplevelse må jag säga!
Filmen va jättebra! precis som alex beskrev den, "med en liten twist på slutet". Wonderbart!

det kändes dock lite knepigt att umgås med linns mamma och hennes moster på bio istället för med linn på gothia! x)
när jag och mamma kom hem rensade vi ur min gaderob efter att ha konstaterat att mina lådor är överfulla!
Oooooochhh...så har jag bestämt att färga håret blont igen...bara över sommaren då, för färgen bleks ändå så himla mycket i solen och plus att jag ska göra en rejäl färgning (brunt då!) hos frissan i höst! och så vill jag ju ha sommarblont hår :)
japp, så får det bli! godnatt på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0