lose yourself

Igår va jag och inhandlade lite grejor till min käre kamera :D
en väska där jag även får plats med mitt andra objektiv och lite mer, typ min andra lilla kamera.
tänkte att det kan va rätt så bra. plus att vi snart ska upp till funäsdalen och vandra och paddla och shit. Så nu ligger den så fint i väskan :D
och så köpte jag ett uv-skydd för att skydda objektivet. Repor på linsen vill jag inte ha :)

Jag känner att jag blir allt för kär i mina saker!
Kallar kameran för min baby och moppen (lite smått på skämt) för hjärtat. hohoho

och så inhandlades lite grejer även till mig idag.
åkte in till stan ensam till stan i brist på annat. Fast aah, riktigt ensam va jag ju inte. Jag träffade lindaM  och lindaV på bussen in och sen när jag gick av bussen träffade jag emil, viktor och jocke :)
iallafall så köpte jag ett randigt linne i olika färger och ett par bruna shorts!

Och nu kom mamma och pappa hem från liseberg med en stjärnvinst från chokladhjulet ju!
Nu kommer linnplong bli glad när jag kommer till dyrön med choklad imån! :D
japp, jag och alice tar bussen sen bussen och sen färjan till linn som är på sitt land.
det är varmt, soligt och vi ska baaaaaaada sola massor! Det är visserligen bara en dag, men ändå (A) :D
HELVETE! packa! :(
yäyä, hoppas ni får det bra det långa dygnet jag inte är här ;)



Kommentarer
Postat av: Tobias

svar: naw tack så mkt ;D

2008-07-01 @ 23:04:19
URL: http://grymtroligperson.blogg.se/
Postat av: Anonym

köpte du dom på gina tricot?!

2008-07-01 @ 23:46:18
Postat av: Sofia

till anonym: nepp det gjorde jag inte, köpte allt på hm :)

2008-07-01 @ 23:47:47
URL: http://missmmurder.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0