it's not fair

Innan jag börjar klaga måste jag bara säga att jag är så jävla sugen på färsk mozarella!
skivad sådan med skivad tomat, olivolja och basilika!

så.. nu ska jag klaga!
jag är så sjukt trött på min medicin! (eller kan man kalla det medicin?)
ett (detta låter så äckligt!) tarmreglerande medel. Som ersättning för fibrer, för annars pajar min mage totalt och jag får så ont att jag knappt kan gå rakt på flera timmar (Y)
helen kan intyga ;)
som om jag äter mindre grönsaker och fibrer än alla andra?
jag ska ta detta medlet två gånger varje dag i hela mitt liv som det ser ut som just nu. Jag har bara haft det ett halvår ungefär och missar det redan massor!

plus att jag har vitamintabletter som jag måste ta. Gör jag inte det får jag blåsor lika stora som min lillfingernagel.
Det är inte jättekul! :(
somsagt, som om jag käkar mindre frukt än alla andra?
Nu är jag klar :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0