Bu för bil!

Vart och badat med Linn idag, man var ju nästan tvingad till i denna värmen!
tog mopparna ner till sillvik där vi mött mor och far min.
Stannade där till typ 5 :)
måste bara säga att bilkörarna sällan håller ordentlig koll efter mopeder!
när jag skulle köra ut till den stora vägen från att ha kommit från sillvik kollade jag att det va fritt, och så åkte jag.
Så va det nån kille som inte såg mig och körde rakt ut där ifrån lillebygrillen och va hur nära som helst att köra rakt in i mig! Men som tur var såg jag honom och hann köra undan.
ushbush!
Dom borde tänka på att det inte bara är bilar som kör på vägen utan också moppar...

Fast det kanske inte är så bra av mig att köra på vägen när jag inte ens har eu moppe..
Men det är ju så tråkigt att köra på gångbanan och så himla kul att köra i rondeller :D
För övrigt måste jag säga att jag för första gången i mitt liv tankade idag hoho!

Nu fick jag veta att vi inte alls ska åka till smögen på måndag som jag trott, utan på lördag!
Så på lördag och två veckor frammåt kommer jag va puts väck, men det är ju en del som ska upp och sova över nån natt eller några nätter (Y)
Nu ska jag fortsätta packa i värmen :(
Pus hej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0