brb

nu är det bara en timma och 50 minuter tills vi ska vara på skolan för att träffas alla en sista gång, än så länge, för bal!
mormor, morfar och farmor är här och fikar och jag har fått tvåtusen spänn! :O
(jag ångrar inte ett dugg att jag slösade mina sista pengar på guldpass för ett tag sen, för nu fick jag nya :)
jag skäms nästan att jag är så bortskämd att jag fick en kamera, pengar och två halsband bara för att jag slutat skolan!
dom säger att jag förtjänar det, så jag får väl lita på dem (:

snart ska jag sminka mig, vattenfast blir dagens! så som jag kommer gråta!
och när jag går sen så kommer jag inte hem på en vecka, för jag ska på läger :D
äsh, segt inlägg. men jag är seg i huvudet idag. det får jag lov att vara :)
pusshej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0