Mr. Darcy

uuunderbar kväll!
jag, alice, linn och jossan började med filmen stolthet & fördom.
jag är kär i mr. darcy.
man sitter som förstelnad varje gång han gör även det minsta lilla som att röra sig.
han är sådär tillbakadragen vilket gör honom ännu mer svårläst och mystisk
och hans ögon när han tittar rakt på henne och säger att han älskar henne för att sedan slå ner blicken!
mr. darcy!
han är nästan gammal och har polisonger (endast i filmen hoppas jag!), men ändå. who cares? inte jag


först va det edward cullen.
varje gång jag ser en svart volvo, den något nyare modellen, måste jag titta bort.
gör jag det inte blir jag så förtvivlad över att han bara finns i en bok, att han är en text som fastnat i mitt minne.
kan man bli kär i en text?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0