Norddddic

jag känner att jag är över energisk och spammar folk allt för mycket ikväll! :O
jag kommer inte kunna somna :(


tänkte bara berätta att imån är det dags!
först ska vi sjunga inför hela skolan i sommarshowen!!
och sen ska jag hem, duscha och jag känner för ansiktsmask och sånt shit, heeeela kittet! (haha jag säger ju det, överenergisk!). sedan ska jag iväg till linn, ta bort min mascara för min nya vattenfasta går varken bort med vatten (nähä?!) eller mitt sminkborttagningsmedel :(
och om det blir som väntat ska vi iväg och sola efter det.
sedan blir det nog iväg hem till lelle för att fixa oss och typ förfesta lite (:
nice nice!
sen börjar det roliga!
festa heeeeeela kvällen!

linnmillaalicebeccahannaelviraemilylelle
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0