tokdansa

ush jag är jätteförkyld mitt öra värker och min hals pisses me off plus att det är svinigt varmt och jag svettas som en gris :(
TYCK SYND OM MIG DDÅÅ! :)
idag gick, eller jag tog moppen, jag till skolan för att ha kör i typ.. 20 minuter? för att sedan inte orka mer, gå upp till torget för att köpa halstabletter och godis och sen åka hem igen.
timmarna efter det låg jag i soffan och glodde mig igenom världens tråkigaste program på tv!
seriöst, när man är hemma och sjuk finns INGET att kolla på till följd av att som topping på sjukdomen eller vad man nu ska kalla det också deppa ihop totalt!

om en halvtimme ska jag vara hos linn för att åka iväg och skriva ett teori-prov för moppen :(
för se hur det går med koncentrationen där
man får max ha 8 fel av 38, wish me luck? (A)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0