the real nordic

jag har inte haft en så underbar dag på lääänge som igår!
först sjöng vi då.
och jag kan inte beskriva hur kul det var!
jag vill bara sjunga vår låt mer och mer och mer
efter det gick jag hem, plockade iordning grejer och gick och solade med linn.
och maha vi fick det gratis bara för dom inte hade nån växel där just då, niiiice!
sen gick vi till lelle och träffade henne, alice och emily, åså kom milla lite senare.
vi fixade oss och massor.
lätt bästa var ju när vi skulle gå, jag vet inte om det var roligt eller om det bara var mitt lite snurriga tillstånd vid tillfället som gjorde allt mycket roligare. och jag gissar faktiskt på det sista (A)
men ah, jag skulle ha tre grejer med mig. busskort, pengar och biljett.
först hade jag allt,
sen helt plötsligt va pengarna borta.
så jag gick och letade efter dom.
då tappade jag bort mitt busskort så fick jag leta efter det.
jag hittade det och sprang ut.
när lelle precis låst kom jag på att jag hade glömt busskortet och biljetten där inne.
så det blev till att gå in och leta ännu en gång :)
SEN gick vi.
det första vi såg när vi kom dit var en hög med oitelligenta fjortisar, det andra vi såg var solen *blinkblink*. mycket trevligt.
sedan dansade jag tills jag knappt kunde gå UNDERBART!!!!
kunde inte sluta.
men sen tvingade vi oss bort till pappa som körde hem oss vi 1 ungefär.
mina nya skor förstördes också :(
BUT IT WAS SOOOO WORTH IT! :)

Kommentarer
Postat av: Anonym

haha fjortisfest. tönt

2008-06-06 @ 15:56:29
Postat av: Sofia

japp fjortisfest somfan, and i like!

men jag har iallafall ett värt liv :)

2008-06-06 @ 15:59:27
URL: http://missmmurder.blogg.se/
Postat av: Hanna

haha.

mina vit strumpor är grå/bruna :(!

hahahahhahahah:D

2008-06-07 @ 12:24:55
URL: http://hannam93.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0