since you left me i just can't go on

since you left me i just can't go on.
så känns det
jag har släppt det roligaste jag vet nästan helt! och jag har ingen aning om vart på vägen jag tappade det och hur jag ska hitta det igen. Allt var ju så mycket lättare när jag hade dig med mig.
men nu är det inte så, nu är det upp till mig att hitta ett sätt att acceptera det och ett sätt att få tillbaka det. men naäääääh, jag är ju inte pepp :(

dagens roligaste va ju förövrigt när jag jossan, alice och linn suttit ett helt tag i mitt kök och bara gnabbats om vad vi skulle hitta på. för ingen hade ju lust för nånting som den andra ville och tillslut bestämde att "vi åker till liseberg!". fast utan jossan :(   Och aah, det roligaste där va helt klart när vi snattade bänk.
Vi va fast beslutna om ett bra hångel-plejs. fast det fanns ju ingen bänk!
så vi hittade en, och bar den. lite sådär odiskreta som bara vi kan vara!
men den kom inte så långt för vägen va för lång och alice ramlade för mycket.
men idén va finemang! (:

trött sova godnatt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0