stolstlogen

Våra lärare har ju sån OTROLIG fantasi!
"nej ni ska inte till skara i år för niorna ska göra nått annat speciellt"
baguett i slottskogen, är det bättre än skara då eller?!
OCH BAGUETTEN VA JU INTE ENS EN BAGUETT!!! :'(
ush och fy!
efter vi käkat drog ju alla förutom jag helen milla linnea lina linda L linda M hanna och elham.
vi stannade kvar en stund och solade och myste :)
sedan stannade de andra kvar i stan medan jag åkte vidare till liseberg för att träffa linn, alice och becca.
när jag kom dit va det världens kö, men jag tog mitt guldpass och gick igenom på sidan.
sen där inne va det världens kö till åkbands grejen. men då gick jag till det andra stället och hämtade ut ett. så istället för 30 minuter tog det 10 minuter, hel najs!
när vi åkte hem somnade vi på bussen,
sen la vi oss i gräset vid hinnebäcken och sov där med :)
efter en stund släpade vi våra trötta kroppar hemmåt
det va min dag det

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0